Standard vilkår

Vilkår og Betingelser - Hirex Group

Vilkår og Betingelser

De følgende standardvilkår (herefter benævnt „Standardvilkårene‟) gælder for alle tjenester leveret af Hirex Group. Hirex Group forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt at opdatere eller revidere Standardvilkårene. Enhver revision af Standardvilkårene træder i kraft 30 kalenderdage efter offentliggørelsen på Hirex Group. Du forpligter dig til regelmæssigt at gennemgå Standardvilkårene for at holde dig ajour med eventuelle ændringer. Du kan til enhver tid finde Standardvilkårene ved at klikke på linket „Standardvilkår‟ i bunden af hjemmesiden. Din fortsatte brug af vores tjenester efter ikrafttrædelsen af ændringer i Standardvilkårene betyder, at du accepterer de reviderede vilkår. Hvis du ikke kan acceptere de reviderede vilkår eller betingelserne i Standardvilkårene, skal du ophøre med at bruge vores tjenester og opsige dit abonnement hos Hirex Group.
Disse vilkår og betingelser ("Aftalen") er en juridisk bindende aftale mellem dig ("Kunden") og Hirex Group, der regulerer brugen af vores tjenester.
Ved at tilgå eller bruge vores tjenester accepterer du at være bundet af denne Aftale. Hvis du ikke accepterer denne Aftale, må du ikke bruge vores tjenester.
Hirex Group forbeholder sig retten til at ændre denne Aftale til enhver tid. Ændringer træder i kraft ved offentliggørelse på vores hjemmeside. Det er dit ansvar at gennemgå denne Aftale regelmæssigt.
Du forpligter dig til at give nøjagtige og fuldstændige oplysninger ved tilmelding og opretholde opdaterede oplysninger.
Hirex Group forbeholder sig retten til at opsige eller suspendere din adgang til tjenesterne uden varsel, hvis du overtræder denne Aftale.
Vilkår og Betingelser - Hirex Group

Vilkår og Betingelser - Hirex Group

1. Leverance

Hirex Group tilbyder outsourcing og vikar tjenester alle ugens dage, året rundt, både til erhverv og private. Selvom faste tidspunkter ikke kan garanteres, tilstræber Hirex Group altid at levere ydelser på de aftalte tidspunkter.

Hvis sygdom eller aflysninger forekommer fra kundens side, kan de aftalte tidspunkter ændres samme dag. Hirex Group udfører opgaverne med omhu og professionalisme i overensstemmelse med høje standarder og praksis.

2. Betaling

Alle priser inkluderer moms samt omkostninger til materialer, kørsel og parkering. Fakturaer udsendes månedligt via e-mail. Betalingsfristen er 8 dage netto, medmindre andet er aftalt.

Hirex Group forbeholder sig retten til at opkræve et rykkergebyr på DKK 100 ved manglende betaling. Hvis en opgave ikke kan udføres som aftalt, faktureres et gebyr for forgæves fremmøde (pkt. 9 og 9.1).

3. Tilfredshedsgaranti

Kunder opfordres til at sende feedback via e-mail til info@hirexgroup.dk. Feedback bidrager til løbende forbedringer.

4. Kundens medvirken

Kunder skal rydde op inden besøget. Hirex Group forbeholder sig retten til at tage billeder som dokumentation. Kunder skal også oplyse om ændringer i kontaktoplysninger.

5. Klager

Klager skal indsendes med dokumentation inden for 12 timer efter ydelsen. Mangler kan afhjælpes inden for 48 timer eller ved rimelig rabat.

6. Ændringer

Ændringer i aftaler skal dokumenteres skriftligt. Priser kan justeres ved uforudsete omstændigheder. Timepriser kan ændres med 1 måneds varsel.

6.1 Pause / Bero

Ved pause over 2 måneder udarbejdes ny aftale.

7. Helligdage

Ydelser tilbydes mellem jul og nytår. Øvrige helligdage behandles som normale arbejdsdage, medmindre andet er aftalt.

8. Opsigelse

Opsigelse kan ske med 48 timers varsel. Ved opsigelse efter første opgave faktureres i alt fem opgaver. For erhvervskunder: løbende måned + 1 måned.

9. Aflysning

Aflysninger skal ske senest dagen før kl. 12:00. Ellers faktureres 50 % eller fuld pris afhængigt af tidspunkt.

9.1 Forhindret adgang

Ved manglende adgang faktureres fuld pris.

9.1.1 Omlægning af ydelser

Ved omlægning samme uge pålægges gebyr på DKK 200 inkl. moms.

10. Nøgler og sikkerhed

Hirex Group bruger anonymt kodesystem. Nøgler returneres senest 14 dage efter ophør.

10.1 Alarm

Kunden skal oplyse koder eller deaktivere alarm. Ellers sættes ydelsen på pause og evt. regnes som aflysning.

11. Nøgleboks

Privatkunder skal have nøgleboks eller aftalt nøglested.

11.1 Modtagelse og opsætning

Gratis forsendelse. Opsætning muligt for DKK 320 inkl. moms.

11.2 Nedtagning og retur

Afmontering kan ske gratis eller mod gebyr. Kunden kan købe boksen for DKK 200 inkl. moms.

11.3 Eksisterende nøgleboks

Kode skal oplyses til Hirex Group.

12. Forsikring

Arbejdsskadeforsikring er tegnet. Kunden anbefales at have aktiv indbo- og evt. bygningsbrandforsikring.

13. Skader

Skader uden skriftlig instruktion dækkes ikke. Eventuelle skader skal dokumenteres og vurderes i samarbejde.

14. Ansvar og ansvarsbegrænsninger

Maksimalt ansvar er DKK 25.000 inkl. moms per sag. Administrationsgebyr: DKK 450 inkl. moms per sag.

15. Force majeure

Hirex Group er ikke ansvarlig for forsinkelser eller manglende levering ved uforudsete hændelser uden for kontrol.